İşyerinizi Güvenceye Almak İçin 9 Sigorta İpucu

İşyerinizi Güvenceye Almak İçin 9 Sigorta İpucu

İş, bugün tanınan en güçlü terimlerden biridir. Hem işyerinizin hem de çalışanlarınızın güvence altında olmasını sağlamak bir işveren olarak sizin sorumluluğunuzda. Dolayısıyla bir işletme, bir meslek veya herhangi bir ticari faaliyet bu kapsamda değerlendirilebilir. Her işletme türü, organizasyonel faaliyete göre diğer işletmelerden farklıdır. 2019'da başlayan ve 2020’de birçok durumu değiştiren coronavirüs gündemi ile işimizi güvence altına almamız gerektiğini tam olarak anladık.

İşletme sahipleri, çalışanları tatmin etmek için doğru adımı seçerek, nihai kararları verme şeklinde olabilen telaşlı bir hayatla karşı karşıyadır. Her hafta, birçok web sitesi ve dergi, işi güvence altına almak ve başarılı kılmak için birçok ipucu yayınlar. Ayrıca birçok genç girişimci, işlerini büyütmek için başarılı adımlar atmaya isteklidir.

Sigorta, işletmenizi güvence altına almanın yollarından biri olabilir. Sigortanın anlamı, yaralanma, ölüm veya finansal varlıkların kaybı vb. Şeklinde olabilecek zararın tazmin edilmesine yönelik bir garantidir. Sigorta, başlangıçta olan biri için en akıllıca yatırımlardan biridir.

Bununla birlikte, işinizi güvence altına almak söz konusu olduğunda çok fazla deneyim ve işlem yöntemi gerektirir. Sigorta teminatı sunan birçok şirket vardır ve birçok farklı sigorta türü ihtiyaçlarınızı ve gereksinimlerinizi karşılamak için hazırlanmıştır. Bu noktada her işletmenin sigorta ihtiyacı farklıdır.

Ayrıca, birçok teminat, ticari sigorta çözümleri sunmaktadır. Ayrıca, sigortayı kullanarak işinizi güvence altına almak için aşağıdaki ipuçlarını ve püf noktalarını bilmek önemlidir:

 

İş Yeri Sigortası Nedir? Neden Önemlidir?

Sigorta riskleri güvence altına almak için hazırlanır. İşyerleri her zaman büyük risk taşır. Bu durumlar var olan işletmelere göre de farklılık gösterir. Her işletmenin risk durumu aynı düzeyde değildir. İş yeri sigortası, iş yerinde meydana gelebilecek risk durumlarını güvence altına almak için teminat sunan sigorta ürünüdür. İş yeri sigortası; demirbaş eşyalar, iş yeri binası, cam ve emtea, makine-tesisat vb. varlıklarınızı bir paket şeklinde güvence altına alır. İş yeri paket sigortası ismiyle de bilinir.

İş yeri sigortası kapsamı; yıldırım, deprem, yangın, lokavt, grev, kötü niyetli olan hareketler, halk hareketleri, sel, su olayları, hırsızlık, terör gibi risk durumlarını içerir.

Küçük bir işletme kurmayı düşünüyorsanız, risk almakla ilgili bir iki şey biliyorsunuzdur. Girişimci ruhunuz sadece övgüye değer değil, ekonomimizi ayakta tutmak için de kritik önem taşıyor. Ancak aynı zamanda, risklerinizi mümkün olan her yerde sınırlandırmak akıllıca bir iştir. İşte burada iş yeri sigortası ve bağımsız temsilcinizden sağlam tavsiyeler devreye giriyor.

 

İşletmelere İş Yeri Sigortası Gerekli Mi?

Kısa cevap kesinlikle. Özellikle çalışanlarınız varsa, bu durumda işçi tazminatı ve maluliyet sigortası da dâhil olmak üzere bazı sigorta türleri gerekli olabilir. Şirket aracınız varsa, sigorta yaptırmanız da gerekebilir. Diğer durumlarda, sigorta kapsamı bir işletme kredisi, kira, tedarikçi veya müşteri sözleşmesi veya bir yerel işletme lisansı almanın da bir şartı olabilir. Yine de çoğu durumda, işletme sahiplerinin işlerini koruma konusunda akıllıca seçimler yapmalarını zorunlu kılan hiçbir yasa, kural veya düzenleme yoktur. Sonuç olarak, küçük işletmelerin yaklaşık % 40'ının sigortası yoktur.

Maliyet nedeniyle birçok küçük işletme sigortasız kalıyor. Ancak bu işletmeler, sigortaya sahip olmamanın kendilerine neyin mal olacağını dikkatlice düşünmediler. Gerçek şu ki, tüm işletmeler, sigorta koruması olmadan mali açıdan yıkıcı olabilecek risklerle karşı karşıyadır.

Doğru sigorta kapsamı olmadan, risk durumlarından herhangi biri işinizi bozabilir - ve hatta kişisel varlıklarınızı tehlikeye atabilir - durumlar kapılarınızı açtığınızdan çok daha hızlı kapatabilir.

 

İşletmenizi Korumak İçin İpuçları

Bir iş kurmaya giden tüm sıkı çalışmanın boşuna olmasını istemiyorsanız, işinizin kapsandığından emin olun. İşletmelerin, özellikle şirketin mali durumunu ve operasyonlarını büyük ölçüde etkileyebilecek öngörülemeyen durumlarda yeterli korumaya sahip olmaları için sigortalanmaları gerekir. Sigortaların, bu talihsiz olaylardan kaynaklanan mali kayıpları karşılayacak belirli bir koruma sağlaması amaçlanmaktadır.

İşiniz için doğru sigortaya gelince, yalnızca çok fazla seçenek vardır. Ticari işletme sigortasını seçerken göz önünde bulundurmanız gereken en büyük şeylerden biri, satın aldığınız poliçeden en iyi şekilde nasıl yararlanacağınızdır. Ticari işletme sigortanızdan en iyi şekilde ne zaman yararlanmanız gerektiğini düşünmeniz ipuçlarını sizinle paylaşacağız.

Bu ipuçlarını akılda tutmak, şirketiniz için doğru sigortayı sağlamanıza yardımcı olabilir:

1- İhtiyaçlarınızı Karşılayan En İyi Sigortaları Seçin

Dünya birçok farklı biçime dönüştü ve gelişti. İşinizi destekleyebilecek ve aynı zamanda sizi tatmin edecek birçok yeni sigorta türü bulunmaktadır. Bazı sigorta türleri şunlardır:

  • Mesleki sorumluluk sigortası

  • Ürün sorumluluk sigortası

  • İş yeri sigortası

  • İşçi tazminat sigortası

  • Mülk sigortası

Bu sigortalar, neye ihtiyacınız olabileceğine bağlı olarak farklılık gösterebilir.

Gereksinimleriniz mülk, çalışan şirketi, ürün veya sorumluluk arasında değişebilir.

Sigorta, ürünlerinizi meydana gelebilecek doğal afetlerden de koruyabilir. Tüm hedef alanlarınızı kapsayacak şekilde doğru sigorta planını seçtiğinizden emin olmalısınız.

2- Her Zaman Poliçe Teminatlarını ve Şartlarını Kontrol Edin

Poliçe şartlarını ve gereksinimleri kontrol etmek uçurumdan atlamak gibi gelebilir, ancak sigorta planını seçmenin önemli bir parçasıdır. Her zaman neyi satın aldığınızı ve bunun sizin için ne kadar ödeme yaptığınızı bilmelisiniz. Tercih edilecek teminatlar ve limitler sigorta fiyatını belirler. Bu sebeple işletmenizi güvence altına alacak en uygun kapsamı seçebilmelisiniz.

Deneyimli bir kişi için bu, poliçeleri ve gereksinimleri öğrenmek gerçekten kolay bir iş olabilir. Varlıklarınızın tüm güncellemelerini ve meydana gelen gereksinimlerdeki değişiklikleri size vermelerini istemeyi unutmayın.

3- Sigorta Mali Yükünüzü Azaltır

İşletme sigortası her zaman sizi birçok yükten koruyan bir şemsiye gibidir. Bu yükler, başa çıkması en zor olanlardan biri olan maliyet olabilir.

Sigorta, mülkünüzün ve birikimlerinizin kaybolmasını önleyebilir.

Herhangi bir kesinti veya sorun meydana gelirse, sigorta şirketleri sorumluluk alır, böylece herhangi bir yük hissetmezsiniz.

4- Avantajlarına ve Hizmetlerine Dikkat Edin

Sigortalar belirsizliği ortadan kaldırsa da, bulabileceğiniz tüm olası sigorta planlarını iki kez kontrol etmeyi her zaman aklınızda bulundurmalısınız. Sizin için yararlı olmayabilecek herhangi bir fayda sağlayan sigorta şirketleri hakkında incelemeler alabilirsiniz.

Bu nedenle, doğru sigorta planını seçmek söz konusu olduğunda insanlardan görüş isteyerek araştırma ve geliştirme stratejisine odaklanmalısınız. Bu noktada en iyi destekçiniz sigorta uzmanınız olacaktır.

Hangi sigorta planının ihtiyaçlarınız için en fazla avantajı ve hizmeti sağladığına karar verme konusunda mutlaka destek alın.

5- Varlıklarınızı Kontrol Edin ve Dengeleyin

Sigorta şirketi evraklarını imzalamaya karar verdiğinizde, varlıklarınızı ve mali durumunuzu kontrol etmeye devam etmek için o gün kararı aldığınızdan emin olun.

Sigorta yöneticisini ziyaret etmeyi veya verilerinizi ve durumunuzu daha ayrıntılı analiz etmek için randevu almayı hatırlatmak için yapılacaklar listenizde veya notunuzda işaretlediğinizden emin olun.

Bu süreç, olası risk durumlarıyla karşılaşma riskini neredeyse azaltır ve ayrıca paranızın doğru ellere harcandığını bilirseniz kendinizi tam anlamıyla güvende hissedersiniz.

6- Sigorta İşinizi ve Çalışanlarınızı Destekler

İşinizi güvence altına almanın en önemli yollarından biri, çalışanlarınızın mutlu ve memnun olduğu zamandır. Çalışanlarınız sigorta planından çok eminseler, daha fazla çalışma eğilimindedirler. Çalışanlar mutlu olduğunda, bu onların ekip çalışmasını, verimliliğini ve işbirliğini artırır ve işinizi daha yüksek bir seviyeye çıkarmanıza neden olabilir.

Çalışanlarınızın ihtiyaçlarını da karşılayan ve aynı zamanda çalıştıkları yer için kendilerini güvende hissetmelerini sağlayan doğru iş planını seçtiğinizden emin olun.

Sigorta, belirsizliklerin bir kısmını ortadan kaldırır, böylece işletme sahipleri, beklenmedik olaylara yanıt verecek stratejiler geliştirmek yerine enerjilerinin büyük bir kısmını işlerini kurmaya yönlendirebilirler. İşletme sahipleri uygun sigortayı satın aldıklarında, işletmelerinin uzun ömürlülüğüne ve devamlılığına yatırım yaparlar ve bu mantıklıdır.

7- Daima Geleceğinizi Planlayın

İş söz konusu olduğunda sigorta canlılığınızı artırsa da, geleceğiniz için plan yapmayı unutmayın. Daima hedefler ve planlar yapın.

Her zaman dünya çapındaki trendlerden haberdar olun. Tüm hedefleri ve planları sık sık tartışmak için iyi bir insan kaynakları ekibi oluşturmaya çalışın, böylece herkes eşit katkıdan sorumlu hissedebilsin. Her zaman sigortaya bağlı değildir, aynı zamanda iş organizasyonunuza da bağlıdır.

Bu nedenle, herhangi bir sorunla karşılaşırsanız sigortayı suçlamak doğru değildir. Gelecekte karşılaşabileceğiniz sorunlardan emin değilseniz, muhtemelen ortaya çıkabilecek herhangi bir belirsizlik için yedekleme planları yapmanız gerekir. İşletmeniz için daha az zararlı olan en iyi planı uygulayabilirsiniz.

İşletmenin ne yapacağını ve nasıl yapacağını özetleyen ayrıntılı bir iş planı oluşturabilirsiniz. Sağlam bir iş planı, sigortayı güvence altına almak ve yeni bir işletme için finansman sağlamak söz konusu olduğunda çok önemli bir araçtır. Bir plan, sigorta sigortacılarına ve potansiyel yatırımcılara, karşılaşabileceğiniz riskleri ve işiniz büyüdükçe işinizi nasıl koruyacağınızı değerlendirmek için gerekli özeni gösterdiğinizi gösterir. Bağımsız temsilciniz, iyi bir plan oluşturmanıza ve bunu sigorta sigortacılarına sunmanıza yardımcı olabilir.

8- Risklerinizi Bilin

Piyasada genel sorumluluk sigortasından mülk sigortasına, ticari otomobil teminatına, veri ihlali ve e-ticaret kapsamına kadar pek çok ticari sigorta ürünü bulunmaktadır. Hangi korumaya ihtiyacınız olduğunu bilmek, işletmenizin karşılaştığı benzersiz riskleri anlamakla başlar.

Örneğin, bir müteahhitlik işi veya bir üretim şirketi kuruyorsanız, ekipman arızası veya elektrik arızası geçiminizi ciddi şekilde tehlikeye atabilir. Öte yandan, bir e-ticaret sitesi açıyorsanız, veri güvenliğinin ihlaline karşı koruma muhtemelen bir zorunluluktur.

Bağımsız bir temsilci, profesyonel bir risk değerlendirmesi yoluyla potansiyel yükümlülüklerinizi ve risklerinizi belirlemenize yardımcı olabilir, böylece ne tür bir kapsama ihtiyacınız olduğunu bilirsiniz.

9- Sigorta Uzmanından Destek Alın

İşletme seviyenizde başarısızlıklarla karşılaşsanız bile, sigortanın gelecekteki hedeflerinizi güvence altına almanın yollarından biri olabileceğini bilmeniz gerekir. Bu nedenle, her zaman sigortayı ne kadar etkin aldığınız önemlidir.

Birçok yedekleme planı işinizi destekleyebilir ancak her zaman sizi yeterince tatmin eden bu planlara güvenir. Doğru sigorta planını seçecek kadar deneyimli değilseniz, evrak işlerinde ve anlayışınızda size yardımcı olacak bir uzmana danışın. Bir uzmandan destek almak tüm bu işlemler hakkında daha fazla bilgili olmanızı sağlar ve işlemlerinizi kolaylaştırır.

Sigortaların önemli olabileceğini, ancak bir kuruluşun çöküşünün veya hayatta kalmasının tek nedeni olmadığını hatırlamak önemlidir. Herhangi bir iş ortamının herhangi bir şekilde değişmesi veya etkilenmesi durumunda tek bir neden yoktur, ancak bir dizi neden vardır. Bu nedenle, bu konular her zaman bir kuruluşun işine ve çalışanlarına ve en başta bağlılık ve motivasyonlarına bağlıdır.

 

Uzmanlarımızdan destek almak için hemen işyeri sigortası teklif al formunu doldurun.

İş yeri Sigortası teklif formuna ulaşmak için tıklayınız.

YETKİLİ ACENTELİKLERİMİZ

  0(507)354-5329